چطور میز تلویزیون هایگلاس را تمیز کنیم؟

محصولات هایگلاس دوام بالایی دارند و گزینه‌ای جذاب برای منزلی با طراحی مدرن است. با این حال مثل تمام لوازم خانگی، باید از محصولات هایگلاس هم به خوبی مراقبت کرد و مواظب بود که مشکلی برای ساختار آن‌ها ایجاد نشود. مطمئنا برخورد اجسام سخت با چنین محصولاتی طی مرور زمان باعث خرابی آن‌ها خواهد شد.. چه بسا اگر جسم سختی کافی را داشته باشد و سرعت برخورد جسم بالا باشد، محصول با خرابی غیرقابل بازگشتی مواجه شود. اما چطور میز تلویزیون هایگلاس را تمیز کنیم بدون اینکه به آن آسیبی برسانیم؟ موارد زیر کلیدی است:

  • استفاده از پارچه میکروفایبر
  • عدم استفاده از محصولات شیمیایی
  • لطافت در تمیز کردن

استفاده از پارچه میکروفایبر

باید از پارچه‌هایی استفاده کنید که الیاف موجود در آن‌ها توانایی آسیب رساندن به هایگلاس را نداشته باشند. به چه عناصری باید دقت کرد؟ ابتدا الیاف باید ریز و نرم باشند. این مسئله به شما کمک می‌کند که به راحتی گرد و غبار را جذب کنید و تماس چندانی با هایگلاس نداشته باشید که باعث ایجاد خش روی آن شود. البته همانطور که گفتیم محصولات ناژینو مقاومت بالایی در برابر آب و خش دارند، با این حال کار از محکم‌کاری عیب نمی‌کند.

پس از استفاده یک‌باره از میکروفیبر یا به خوبی آن را تمیز کنید و دوباره استفاده کنید، یا از پارچه‌های نو بهره بگیرید. نو بودن پارچه میکروفایبر ممکن است که هزینه بالاتری داشته باشد، اما امنیت لوازم خانگی شما را تضمین می‌کند.

عدم استفاده از محصولات شیمیایی

هر محصولی که غلظت بالایی از مواد شیمیایی را در خود جای داده را باید کنار گذاشت. محصولات شیمیایی که حاوی اسید و قلیایی بالا هستند، مطمئنا آسیب سنگینی به میز تلویزیون هایگلاس می‌رسانند.

از چه چیزی استفاده کنیم؟ کمی آب گرم و مایع شوینده ساده مانند صابون پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. پس به همین نکته توجه کنید و به شکل قابل توجه عمر محصول خود را افزایش دهید.

لطافت در تمیز کردن

آرام میز را تمیز کنید. به همین سادگی. تنها لازم است که به آرامی و با لطافت تمام لکه‌ها و غبار را از بین ببرید. هیچ راز نهفته‌ای وجود ندارد. تصور کنید که جسمی قیمتی جلوی روی شما قرار گرفته و باید با لطافت با آن برخورد کنید.