میز تلویزیون از کجا بخریم؟

خرید میز تلویزیون از دغدغه‌های اصلی هر شخص خانه‌داری است. ایجاد یک ست سرگرمی جذاب در منزل به بهبود کیفیت زندگی کمک شگرفی خواهد کرد. میز تلویزیون شما هم می‌تواند بخشی از این مسئله باشد. برند ناژینو انتخاب‌های فراوانی را در زمینه میز تلویزیون برای شما فراهم کرده. از محصولات وکیوم گرفته تا هایگلاس، همگی با کیفیت بالا برای عرضه فراهم هستند. برای خرید میز تلویوزیون باید چندین نکته را به خاطر سپرد.            

  • نسبت اینچ میز تلویزیون
  • امکانات آن
  • جنس آن

نسبت اینچ میز تلویزیون

باید میز تلویزیون شما در وهله اول امکان پشتیبانی از اندازه تلویزیون را داشته باشد. عموما میزهای ناژینو محدوده‌ای 15 اینچی را پوشش می‌دهند. یعنی مثلا یک میز توانایی پشتیبانی از تلویزیون 32 تا 45 اینج را دارد. هنگام خرید محصولات ناژینو، حتما به محدوده پشتیبانی از اینچ میز دقت کنید و محصولی را خریداری کنید که مناسب استفاده‌های روزمره شما خواهد بود.

امکانات میز تلویزیون

نسبت به ست سینمای خانگی که خریداری می‌کنید، به امکانات متفاوتی نیاز پیدا می‌کنید. مثلا اگر ست صدا شما گستردگی بالایی دارد، پس باید گزینه‌ای از ناژینو را انتخاب کنید که امکان پشتیبانی از Subwoofer را دارد. اگر متعلقات کوچک و فراوانی دارید باید میز تلویزیونی را خریداری کنید که قابلیت گسترش به تکه‌های مختلف را دارد. حتی کشوها هم می‌تواند در انتخاب شما تاثیرگذار باشد.

جنس میز تلویزیون

جنس میز تلویزیون باید برای شما حائز اهمیت باشد. محصولات ناژینو همگی در کیفیت بالایی عرضه می‌شوند و نباید نگران دوام آن باشید. گستره جنس‌های میز تلویزیون ناژینو وسیع است. از هایگلاس گرفته تا انواع MDF مثل MDF وکیوم در محصولات ناژینو پیدا می‌شود. به فروشگاه ما سری بزنید، یک گزینه را انتخاب کنید و بر اساس جنس آن تصمیم بگیرید. مثلا در تماس با آب بسیاری از محصولات ناژینو مقاوم است. این مقاومت به عمر بالاتر محصول کمک شگرفی خواهد کرد.